header baru



yeah,,menjelang 2012 ni,,nak jugak tukar header baru kan,,ye lettew,padahal banyak kali dah tukar kan,,hahha ~ 


okey tak ?? serabut kan...nanti ade mase lagi aku buatkan untuk korang yer...
k lah,tu je tuk kali ni,,bye2..

7 comments:

cik kumbang said...

sweetnyee header baru dia...
buat kat cik kumbang satu hehe :p

Amir Baker said...

Hoishh lawa weyh! nice

syapik naser said...

@cik kumbang hihi,,ade mase nanti syapik buatkan kat cik kumbang taw ! huhuhu.....

syapik naser said...

@Amir Baker haha,,,biase2 je la ~ takla lawa sangat !

syapik naser said...

@Amir Baker haha,,,biase2 je la ~ takla lawa sangat !

cik kumbang said...

ehe xdela CK gurau je :)

syapik naser said...

@cik kumbang UHUHU,,takpe2