freebis doodle nak ambik ijazah(using microsoft excel)


hmmm,,,tak caye kan cakap aku,memang banyak doodle aku post kali ni,pemurah sangat#ye lettew...huuhu..banyak kan ? kalau tak caye,try bace post sebelum2 ni,,pada tarikh yang sama aku post kan semua ni,banyak kan ?? kali ni ade lagi,,aku gune microsoft excel jugak ni,sebelum ni ade satu,kali ni ade lagi,aku pon dah tak tahu nak tulis ape ni,semuanya berkaitan dengan doodle,so ayat agak merapu2,otak jadi kosong !,,tanpa fikir panjang pasal ayat ape aku nak tulis,aku post je la terus ye doodle2 ni..


special siket ,3






haaa,,menjadi tak ? ada gaya orang nak ambik ijazah tak ?? kalau tak de sudah,,haha.nantikan doodle lepas ni yaa...

2 comments:

Nyny said...

Comel2 semua doodle ni :D Saya amik . HAHAH .

syapik naser said...

@Nyny okey ~~~