freebies dollie shoutbox icon


hmmm,,,shoutbox ramai tak pakai dah kan disebabkan shoutbox akan ambik bayaran dah mula tahun depan,,kedekut betul la,bagi je la free kan,,so,,lantak lah,aku tak kesah,kali ni,sape2 yang ade pakai sliding shout tu,korang boleh la ambikk freebies ni dan jadikan button untuk korang shout tuu kayy..










hmm,doodle ni aku reka sendiri,,bulat semacam je kan,,haha..lawak2
boleh ambik ye...