doodle again ~




doodle lagi,kali ni tak tahu la ape motif doodle ni =l
main hantam kromo je ni..musim berdoodle ni ligat lagi berjalan,memang tak henti2 org melukis doodle,,termasuk la aku,tapi jenis aku ikut mood,kalau tetibe tengah blogwalking tu terjumpe org lukis doodle,aku pon ambik la inspirasi daripada lukisan diorang,aku tak de niat nak meniru,tapi saje nak menaik tarafkan lagi tahap penghasilan doodle aku,mane lah tahu satu hari nanti boeh dibuat jualan kan ? MIMPI SEMATA-MATA ~

aku pon tahu,tak smua org mempunyai bakat melukis doodle ni,tapi tak salah kan kalau kita cube banyak2 kali,selain tu dapat jugak kita menigisi masa lapang yang ada,,tapi bile dipikirkan balik kan ,, ade ke jenis org yg anggap pelukis doodle ni kebanyakannye org perempuan ? kalau bab doodle ni org perempuan je buleh buat,kalau lelaki buat diorang mesti anggap lain ? adeke macam tu anggapan diorang ? bagi aku,tak semua perempuan , lelaki pon ade ape,conthnya aku la,,tak kira,memang bnyak perndoodles lelaki,,tapi knape ade sesetangah pihak boleh anggap macam ayat aku kat atas tadi,,tak boleh jadi,tak boleh jadii...

aku harap tak ramai la yang kate macam tu kan,,kalau nak melukis doodle ni tak kira jantina lah,dah bakat kita ade,nak buat macamane > adakan ayat diorang kata macam tu disebabkan diorang dengki ? mane la kita tahu kan niat lubuk hati diorang kan ? so,,kalau ade jugak org macam tu,tak tahu la nak kate ape,,

hmm,rasenye itu je lah kot entry kali ni,.sebelum tu salam jumaat aku nak ucapkan yaa,,sape tak pegi sembahyang jumaat tadi ? ayoppp,,opah marah ~ haha,tuhan lagi marahh ! nanti jangan tinggal slat jumaat lagi taw,org kate,kalau tak sembahyang jumaat tak salah,,tapi kalau tinggal sembahyang jumaat lebih darypada 3 kali berturut2,,berdosa besar ~kan3 ? so,,ingat2lah tu,,huhu#sebagai peringatan kepada korang je,islam kan saling tegur menegur,ape salahnye kan ! woot.. k lah,,nak tengok tv,bye bye !!!

dari semalam aku kate nak ke kl kan,tapi sekarang ni aku still tak bertolak lagi,malam karang mybe ! haha#akk aku la ni,,suka sangat berganjak2,,


bukan lukisan saya,tapi lukisan classmate aku,die pon pandai melukis lukisan comel2 ni,tapi dye tak rajen mendoodle ~ 

4 comments:

I`mulan said...

doodle ustazah pilihan takde ke? hehe

syapik naser said...

@I`mulan hah ?? ade kot,nanti syapik buat yer ! haha.,pakai telekung teruss ! uhu

Cik Cempaka said...

free hair laaa =DDD

syapik naser said...

@Cik Cempaka huhu,,okey2,nanti syapik try taw ! lalalalalal~