sampai lelaki pon teringin nak nyarungkan shawl !


entry panas ! haha ~ apabila lelaki pun teringin nak memakai shawl !
macam pelik je kan !! mengikut peredaran zaman yang semakin meningkat ni ! macam2 jenis tudung la ade !  macam2 jenis fesyen ade ! belambak2 kat pasarann ! bile dah banyak sangat jenis2 fesyen ni,,sampai susah nak bandingkan mane satu lelaki punye pakaian,mane satu perempuan punye pakaian ! hadoii ,,fesyen2..macam2 ! tertumanya perempuan lah kan !! tak sah la diorang kalau tak berfesyen sakan ni ! tak lekang la dengan lipstick nye,eye shadow nye,ape lagi aku tak tahu ! tak de mase nak ngapal barang2 popuan ni !
tapi,yang top sekali aku rase fesyen tudung lah kan ! skaf opah2 dulu tu po dah tak wujud,selendang mak2 kite dulu tu pon tak wujud tak,kalau orang pakai pon mesti orang kata macam2 ~pelik3,,kalau nak ikutkan,,bertimbun2 jenis tudung yg ade jual kat pasaran sekarang ! korang2 yg perempuan ni,tak saket mate ke ? haiseh ! penat2,macamane le kalau dapat bini yang suke semua2 bende ni ! mampuih eden ! haha..tapi,,dalam kesibukan korang  dengan fesyen tudung korang tu kan ! sesat le pulak mamat ni ! nak pakai tak reti ! jadilaa letak kat kepala jer ! haha...nak tengok siapa gerangan itu ?? jom...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| jeng,jeng,jeng |



kah kah kah ! lawak kan ! tu la kome,sampai dah terbawak2,#tak de niat lain yaww,,saje suke2 ! hahahahah ~ nak pakai belit2 tu tak reti,macamane la korang kan ! hebat betol lah !! aku fening tengoknye ~ haiyaaaa. ! waa tabik la semua2 kaum hawa kat luar sane tu !! kami kaum adam mengalah kalau bab2 semua ni !!


ENTRY INI HANYA SAJA SUKE2 YER !! TIADA YANG LEBIH,N TIADA YANG KURANG ! 
PEACE...


JOM KOMEN ~ KALAU KORANG RASE APE YANG AKU PAKAI TU BOLEH DIBUAT FESYEN SILA REKEMEN ~ HIK3..

2 comments:

hudazaba.blogspot said...

ahahah ! dekah ar... anyway , good to try :)

syapik naser said...

@hudazaba.blogspot hha,,,lawak2 !!