new look again ~


hye warga blogger,selamat pagi ! sihat hary ni ? alhamdulillah ,, kite diberi peluang lagi untuk hidup kat atas muka bumi allah ni lagi hari ini kan,,hah !! lets keep it today !! aku nak berbicara pasal wajah baru blog ni !! wuaaa,,hasil gabungan dua warna,iaitu warna 

pinkiesh~
orange ~

ape macam ? hokey ? ni semua from my original idea hokey !! tak mau kutok2 yer ! ini kita sendiri bikin,,sendiri cakap la ! tak mau cakap2 belakang ! kita ta suka maa !! tuhan malah !ya3.
hmm,,awai aku bangun ary ni ! lepas subuh terus edit blog neh !!hah,lagi satu aku nak berterima kasih sesangat dekat blogger bawah neh sebab diorang lah yang bnyak membantu membagi freebies la,tutorial n bermacam2 lagi ! aku cuma putar2kan siket jer coding diorang !!okey ! CREDIT TIME ~


HAh,tu semua aku creditkan ! sebab diorang bnyak membantu !! so,thanks semua2 yang kat atas tuu !! weeee~ okey la..mahu beredar ! selamat pagi,n jumpe lagi !
daaaaaa~

yang baik hendaklah sentiasa baik,yang jahat berbuat2lah baik !! renung2kan ~

2 comments:

ieyza afieyna said...

ade pink gak ? i loike.. hee :P

syapik naser said...

@ieyza afieyna hihi~ kali ni jambu siket ! hahha