MAKARON


Ape tu ? ntah ! aku pon tak pernah rase ! sedap ke ? ntah la,,,kalau boleh aku memang la nak rase ! nak sangat2,,kat mane ade  jual ? aku nak beli ? so,sekarang ni jom kita tatap gamba je la eh,sape yg tak kenal ape itu makaron,tengok gambar dibawah ni eh !!! makaron ni selalunye terkenal di negara2 seperti jepun,korea sane nun !! tapi,kata malaysia pon belambak !! okeh2,,jom layan gamba naa..








tu jela,malas nak upload banyak2,bukan ade org nak tengok pon ! haha ~
hah,,ade sesape nak try buat tak ? so,jom klik sini
kite same2 try jom ~ nanti nak buat lah ! ngeee~

gambar : google image
yg benar : muhamad nursyafiq bin mohammad nasir

2 comments:

Syuhada Nur Ekhwan said...

mcm cdap je....:)

syapik naser said...

@Syuhada Nur Ekhwanhaah,,tu la pasal ! nampak sedap je..try la buat nanti !