i have my new header~


yeeehaa,,,ade header baru ! dah macam istana dah aku tengok~ btw,akurase cantek ! tak crouded walaupon gaya macam crouded ~ tapi aku suka gilaaa,,sesangat2,,
inspirasi 2 warna,pink oren,cantek kan ? cooll.....


okey tak ? header aku sebelum ni aku ambik sikit untuk memeriahkan lagi majlis,,eh majlis pulak,header! hah,,,okey kan! huruf S tu nampak smart je..
ni header aku sebelum ni...simple je...


header lame,aku ambik syafiqnasz tu dengan gambarnye,,tup tap,okey plak aku tengok ! huhu,,happy~
dah la,,cukup lettew,,nak mandi ! bye2..

jgn lupe follow me eh ~


4 comments:

puteri anis said...

lawaa lawaa lawaaa !

syapik naser said...

@puteri anis terima kaseh kok cik ! huuhuh

cucu umie said...

nice,,,pandai design header tu...

syapik naser said...

@cucu umie biase2 jer ! huhu