doodle sayang seorang abg kepada seorang adik..


korang nak ambik,dipersilakan,sedekah,,komen sikit ye#

doodle ni menceritakan tentang adik beradek ni,,kasih seorang abg tetap ada walaupon seharang mane seorang abg itu,,so,,korang yg ade abg tu jgn ingat abg korg tak sayang korg,,diorang darah dageng korang,walau ape pon diorang akan tetap sayang korg,samada dia luahkan atawpon tidak saje,,,biasa lah lelaki,,sape nak kate sayang2 ni terutamanya kat adik berade diorang,segan kot alasannya,,itu normal#

2 comments:

Leeya Hezlin said...

alahai..baiknya abang dia..
akak ambil k...sebab comel..
thanx syapik.. :):)

syapik naser said...

@Leeya Hezlin haha,,okey2 ~~