doodle risau :3


humm..macamane lah dengan markah exam akhir tahun aku  untuk tahun ini kan !! memuaskan atawpon tidak ? harap2 kearah yang memuaskan lah ! risau giler,aku nak tengok hasilnya selama setahun aku belajar,ape yg diuji ni boleh ke tidak aku hadapinya..harap2 lebih kearah yang lebih baik lah,walau gagal sekali pun,tapi markah gagal tu menaik dary sebelum ni pon dah cukup puas hati aku rase,tak nak la exam sebelum ni gagal dengan markah yang tak berape nak banyak,akhir tahun ni pon capai markah yang same jugak kan,,harap2 taklah kearah itu,, ade lagi berape paper je lagi untuk kearah merdeka bagi tahun ni,mase laju sangat kan,dah form 5 tahun depan,rase macam bukan form 5 dah aku ni,macam tak layak lah senang cite nak duduk kat tingkatan 5 tu,tahun depan mula la dengan program2 sekolah untuk pelajar form 5,macam2 ada,memang cikgu kami pakse habis la,tengok form 5 tahun ni pon,masyaallah ! macam2,trpaksa lah mengadapa bende yang same seperti tahun ni jugak,,tujuan cikgu buat semua tu sebab nak anak2 muridnye berjaya,,kite berjaya,cikgu tumpang gembira,cikgu mest rase berpuas hati la mengajar kita selama 2 tahun ni dan hasilnya kearah yang memberansangkan,,cikgu mestila seronok kan,apatah lagi kita,,meloncat2 la,,korang ta nak ke dapat result,tatap result tu dengan air mata keseronokan ?? aku tak nak dapat result nanti menangis sebab dapat result yg tak baik,,,sedih woo,,bertahun2 belajar,datang sekolah,mak bapak kita bayar bayar2 macam2,hasilnya ape yg kita bagi ?? hmmm,,aku harap aku boleh la mengembirakan mak bapak aku denga keputusan yang baik,korang pon same yer,,same2 kite saling ingat mengingati,,k,,tu jela,,bye2..