doodle perempuan melamar lelaki


dunia dah terblik,,sekarang ni ade jugak kes perempuan yang melamar lelaki,,adakah lelaki sekarang dah malas pikir pasal cinta smpai perempuan yang datang menuntut untuk meminang lelaki ???  hmm,,memang pelik lah kan,,adat resam kita dah ajar yg lelaki yang patut mencari si perempuan untuk dibuat teman hidup,tapi apa kes smpai sekarang ni ade perempuan yg meminang lelaki !! hadoii,,pelik sungguh lah dunia sekarang,,aku harap aku tak tergolong dalam kes macam ini lah ! malu kan,,hhuhu~

4 comments:

AnMB said...

Blogwalking..

syapik naser said...

@AnMB haha,,okey ! thanks ~

Rosalia said...

act tak salah pun sbb dlu siti kahdijah yg melamar Rasulullah.:)

syapik naser said...

@Rosaliaooo,,yke,,,tapi zaman sekarang org anggap pelik dah kan...zaman rasul dulu yela..huhu