dahh PMR kan !


eentry kali ni pasal PMR ! besok kan ?? hmmm,,kejapnye rase !#eceh,macam aku je nak ambik PMR,tak peh2,aku pon terase bahangnye laa !! aku rase,baru je tahun lepas aku PMR,tapi kalai ni dah pmr lagi untuk tahun ni ! aiyoo#tepuk dahi sambil terkentut,,puttttttttt~HIK3..tak senonoh betol ! hmm,ape yang dapat disimpulkan,mase bergerak dengan begitu pantas sekaki sekali,,tahun depan aku dah nak spm,makkkkk~ tak nak ! dah la aku agak main2 tahun neh ! saba jela,tahun depan aku duduk asrama,so,memang tak de mase la nak jenguk blog ni dah ! tak leh la nak cakap sorang2 kat blog ni dah !! focus spm lagi penting kan !! 14 hari bulan ni final exam,study tak de sangat dah,asek online je,kat kelas main2,memang aku akui ~ kadang2 tu,boring tengok cikgu mengajar,tu yang mmbuatkan aku menyembang tu ~ menyembang pulak cite pasal merepek2,haha ~ memang takkan lupe la zaman sekolah neh smpai bila2,,hati ni rase macam,bila la nak habes sekolah ! tapi,bila diingatkan balik,waktu sekolah lah paling seronok ! suka duka semuanya time sekolah ! betul tak,,aku tinggal setahun je nak jejak kat sekolah ni ! lepas ni,masuk alam UNIVERSITI  pulak,tu pun kalau ada rezeki ! tapi,zaman sekolah lah yang paling seronok ! kan3..aku janji,aku takkan lupe dekat sekolah aku sampai bila2,kalau aku tak sekolah,ape la aku buat sekarang ni,kite untungla kan,dapat sekolah,mak bapak kite mampu bayar,macamane dengan orang2 yang tak dapat sekolah tu ? sian diorang ~ bersyukur lah kite kan,hmmm,,tak de ape sebenrnya nak cakap dah ni,setakat tu jela ! k lah,bye2..good luck dekat pelajar yang akan menduduki peperiksaan pmr besok !! caiyok2..

RABU NI AKU PERGI BENGKEL MENJAWAB KERTAS SEJARAH SPM,Bahang SPM dah dekat  #EXCITED ~

1 comment:

puteri anis said...

ak pon pegi bengkel tu ! ngeee ~