dah berlalu exam yang agak hardy


hmm,,,berlalu pon !! 
subjek yang agak susah ! berlalu jugak akhirnya !! legaaa,,rase menyesal la pulak main2 time awal tahun dulu kan ! nak menyesal sekarang dah tak gune lah syapik .. tak peh2,spm tahun depan,masih ade mase lagi ! tadi exam sejarah susah lah jugak ! tapi still boleh buat !! alhamdulillah ! harap2 boleh la dapat markah yang superb ! rindu la jugak aku kat blog ni ! tenet kat umah macam ape je !! geramm,,hmm,sekarang ni pon kat cc ! ramai bebudak ! sabo jela..terpakse jadi bebudak sebentar !! nak online ni pon kejap je rasenye ! ptang karang nak teruskan study untuk subjek besok ! iaitu agama islam ! harap2 boleh la buat !! agama sendiri , takkan tak leh buat kan,kalau still tak buleh buat,bukan agama islam la namenye !! so,jgn nak malukan diri yer syapik !! bukak bog tadi terus balas komen n BW ke blog2 kegemaran aku,agak rindu same diorang haha,#baru tak online beraoe hari ! gedik la kau !! nanti,cadangnye lepas je exam nak ubah skin blog ni lah ! nak try gune skin lain pulaks ! huhu~ harap2 berjaya lah yer !
k lah,itu je kot !! eh2 jap,nak mintak doa dari korang sikit ! doakan supaya aku boleh jawab exam besok boleh ! haha ~ boleh kan ~ supaya allah membalas segala jasa baik korg yer !  bye2..

ritu aku mimpi FIZIK aku dapat 82% lah ! macam ye2 je,kalau betul ape salahnye kan ? hmm,,aku boleh,i do my best !! wanna be a top student next year ! yeah ~ USAHA TANGGA KEJAYAAN ~

No comments: