baru la on !



hmm,,baru la on ! seperti yang tertera kat tajuk atas tu kan ! baru la on !! btw,,maksud aku,,baru la aku rajen nak bukak blog n update blog yang sudah berbau ni !! minggu ni adalah minggu exam ! start exam dengan subjek yang paling la aku tak minat ! tapi buat2 minat,iaitu subjek FIZIK ! aduhh,,cukup malas la nak bace2 buku fizik nie ! sebab ape,,sebab susah lah !! tak taw la knape !! besok fiik ngan seni ! tapi seni aku terpakse la ambik hari lain memandangkan hari,masanya semua sama ~ saboo jela ~ seni,,alah ! kacang saja maaa..malam neh terpakse catch up se maksima yang mungkin ,,sape tak percaya,,piiiiirahhh !!! takot woo,,sape tak takut kan ! dah la cikgu target suruh melepasi target yang di targetkan tu,,kalau aku jadi budak PMR kan beshh ! dapat la aku freekan my mind yang agak serabut neh ! bermacam2 bende nak aku pikir kan ! spm lagi ! subjek yang susah2 lagi ! semuanya membuat kan smpai aku boleh jadi gilaa ! tadi kat sekolah budak2 form 3 memang otai,,boleh kire guna jari nokk sape yang datang ! apeelah diorang ni ! sian cikgu2 yang buat aktiviti tak de sape nak join ! hapeela ! tapi,,kalau aku pong same la macam diorang ! tak mau seh datang sekolah,baik kite lapangkan fikiran ni n duduk kat ruma tengok tb sambil makan cekedis je ! haha~ setuju tak,ape nak dibuat kan lagi kat sekolah tu,,bukannye ade ape2 pong lagi,,tapi,aku tahun lepas tak,,aku datang sekolah sebab malas duduk rumah,ape jenis penyakit pong aku tak tahu lah ! orang malas nak datang sekolah,tapi aku nak pulak datang ke sekolah ! tapi,kalau datang sekolah pong jalan2 je kat kawsan sekolah tu ! buat ape lagi kan ! nak belaja ape lagi,,,hmm~ but now,aku form 4 n tahun depan aku akan menduduki spm ! sangatlah menggerunkan,keputusan spm tu la yang akan menjadi titik tolak masa hadapan aku ! kalau teruk keputusan yang aku dapat ! so,memang tak kemana lahh kan ! harapan aku,mintak2 la aku tak berubah fikiran untuk menjadi seorang yang di labelkan pemalas ~ kalau boleh,biar la aku boleh menjadi lebih baik daripada tahun ini !! sub topik tahun ni pong aku tak beberape kuasai lagi,.bagi aku,ade mase lagi untuk aku terus bersemangat memperjuangkan hak aku sebagai seorang pelajar yang bercita2 tinggi nak mencapai satu titik dunia era baru dan memasuki alam UNIVERSITI~ yang selama ni hanya impian yang belum tercapai !! so,besok ade exam fizik,,aku must lakukan yang terbaik !! nak merdeka tunggu la 1/11/2011 ,,time tu la nak merdeka nye pon ,aku rase,setakat itu jelah yer,harapan aku lagi sekali,korang doakan la yang terbaik untuk aku besok yer supaya boleh menjawab soalan dengan tenang ! doa seorang hamba tu akan termakbul jika niat hati yang ikhlas mendoakannya ~ menuju kejayaan ~

doakan yang terbaik buat aku yer !! korang pon akan aku doakan yang terbaik !#pada siapa2 yang ambik exam minggu depan ke,bulan depan ke ! aku doakan korang dapat buat yang terbaik korang capai sebelum ni yer ! daaa~

No comments: