johan,naib johan , ketiga pemenang contest header saya comel



sticky blog promot

hello,,sperti yang dijanjikan kan ?? syapik akan bagi hadiah untuk setiap pemenang yg dah memenagi contest syapik kan !! ini adalah sticky post selama SATU BULAN !
so,,sesape yg datang blog syapik ni,,silalah kite melawat para pemenang kite ni eh !! sekalung tahniah syapik kepade mereka !!!

first !


second !


third !



so,ape lagi ?? jom terjah mereka !! mari sama2 kite ucapkan tahniah kepade mereka eh !!
tahniah anda !!! huhu..teruskan usaha anda !! yeah !!

14 comments:

einz miszmessy said...

congratse for the winner ^_^

syapik naser said...

@einz miszmessyyeh ! cogrates for the winner !

Marya Hana said...

hai syapik.. thanks a lot ..
tak sangka menang.. >.<

syapik naser said...

@Marya Hanahaha,,jgn tak sangka2,,dah memang menang dah pon ! huhu,,,imbox syapik bg no fon taw nak topap !!

cik kumbang said...

tahniah pd pemenang...
cute la blog nie...suke2!! :)

syapik naser said...

@cik kumbangyeah ! tahniah !! toce2 ! haha..

syuhada mokthar said...

comel2..

syapik naser said...

@syuhada moktharape yg comel tu ? haha..

0nenanina Vanilla said...

tahinah3 sebab menang :-) mesti kena terjah

syapik naser said...

@0nenanina Vanillaterjah2,,jangan tak terjah ! huhu

Ed Faris said...

winnner no 1 tu Amin Aizuddin ke Ed Faris? krg phm lah...

syapik naser said...

@Ed Fariseh,,bukan ke itu link blog ed ???? bukan eh ????? jap2,,cek balik !

cik tehaa said...

congrate pd pemenang.. em..even sy xmenang, bole bg header kt sy jugak ke?? :P

syapik naser said...

@cik tehaayeah ! thanks coz support !!! header ??? ntah la ! hahah ~