HARI KEMENANGAN AKU !

Photobucket

OH YEAH ! hari kemenangan aku ! apekah maksud yang tersirat disebalik maksud tu ! heeee,,tunggu dulu yerr !! balik2 je dary sekolah terus on facebook ! adioss,,sebab dah bosan sangat !! tengok2,,,betol ke aku tengah bukak facebook ni ??? eh,betol lah ! tapi kan,,knape lain semacam je !! gambanye macam ni ~

belek2 punye belek,,memang susah gile nak paham !! pening aku dibuatnye !! adohh,,boleh pulak ade scroll2 bar kat sebelah kanan tu,lepas tu kat bar yg paling atas tu dah tukaa jugak,,memang sah2 gile kalau aku terus layannye..tapi korang jangan lha risau,boleh ubah balik,,nak tahu tak macamane nak ubah balik ??? yaaa,,memang senng sangat nak ubah balik !! korang ikot ni ye
tuka facebook kepada yg lame !! klik account>account setting>language>english(uk)>save>DONE !!

hah,ikot je tutorial kat atas tu yer !! conferm2 lah facebook korang akan jadi macam biase balik !

dah seperti asal kan ?? dah tak pening2 dah ! okey,selesai nak cakap pasal tu ! sekarang ni nak cakap pasal bende lain plak !! cerita time di sekolah !!
pagi tadi ade majlis penutup bulan kemerdekaan !! nak sampai2kan hadiah bagai la kan,,aku masok pertandingan melukis mural,,penyampaian hadiah ni berlangsong selepas majlis tu dirasmikan sebagai penutup bulan kemerdekaan lah,,lepas je rasmi tu,terus je ada majlis penyampaian hadiah !! mula smpaikan hadiah untuk pertandingan melukis poster  tak silap,dah habis penyampaian hadiah bagi pertandingan tu,,penyampaian hadiah untuk pertandingan melukis mural pulak ! yaaa,,,memang berdebar2 !! mula2 dye nak umumkan tu memang rase takot sesangat lah !! mane la tahu kot2 ade rezeki aku ngan kumpulan aku kan !! tengok2 betoll !! pengerusi majlis tu sebut macam ni,,BAGI TEMPAT PERTAMA UNTUK PERTANDINGAN MELUKIS MURAL MENEGAH ATAS,,DIPERSILAKAN WAKIL DARI KUMPULAN MUHAMAD NURSYAFIQ BIN MOHAMMAD WAZIR ????? bla3,.....woiiii !! name aku muhamad nursyafiq bin mohammad nasir lah !! kenape tersesat plak tetibe ade mohammad wazir ! aku pon layannnn jela,takkan nak menjerit pi naik atas stage tu suruh tuka name dekat situ jugak kot kan ?? aku pon naik la atas stage tu sambil bergema tepukan dari seluruh peminat2 aku kat sekolah tu !!#betol ek,tak tipu,,peminat tu tak lah ! hihi~ memang bangga gila lah !! aku pakai jalan jela dengan gaya seperti micheal jackson kan naik atas pentas tu ! hihokk~ sape tak bangge kalau dah menang kan,,yg membanggakan aku lagi bila aku dapat kalahkan abg2 n akak2 form6 yg masok pertandingan melukis mural  tuu ! gileer,,,jangan tak percya ! nasib kami dah nak menang kan ! lepas tu hadiah untuk kelas plak ,,kelas kami diumumkan sebagai tempat kedua bagi keceriaan kelas sempena bulan kemerdekaan ! tak sia2 la usaha aku ngan kawan2 aku pegi hias kelas tiap2 petang,tak sia2 jugak lah kami tipu pakcik guard kate nak study kat kelas petang2,padahal hias kelas smbil berkaraoke kat atas tu ! kelas kami kat tingkat tiga dari 4 tingkat !! memang boleh kurus lah kalau petang2 naik turun dari tingkat 3 tu ! cadang nak bagi siket pakcik guard tu hadiah kami,tapi tak yah lah ! sebokk je,,haha~ bertambah2 la makanan aku ! besok baru kami nak raikan makanan2 tu semua !! sebab isnin selasa n rabu 5 orang budak kelas kami tak de,,diorang pegi latihan pusat kat pulau pangkor 3 hari,harini hari rabu diorang balik la,tu kami cadang besok nak bawah siket sorang makanan untuk memeriahkan lagi jamuan kecil kami tu ! tak saba nak jumpe diorang besok ! mesti bnyak cerita la ! minggu depn baru diorang pegi negeri sembilan wakil perak ke peringkat kebangsaan pertandingan paintball selama 3 hari kat sana,,tahun depan tak merase dah,bagi peluang kat adik2 plak ! kami kan form 5 tahun depan,so study for spm la ! tak boleh main2 dah,tahun ni ye la boleh !! lepas tu,,cerita kedua,kami satu kelas dapat duit raye dary guru kelas kami ! huyeeehhh ~ dye bagi 2 ringgit sorang ! kau horang ade ?? haha,,kami untung sebab guru kelas kamik sayang kami ! sebenarnya kami yg bodek,tup2 dapat ! welll ~ sape ketuanya ~#bukan aku ~ 
memang diikotkan hary ni memang terbaik lah,,semuanye yg best2 berlaku hary ni! tu sebab aku suke hari rabu ! hari bertuah aku ! minggu depan tak sabar nak tunggu keputusan untuk pertandingan menulis khat n mencipta kad raya pulak ! mintak2 la menang ! aminn same2 !
balik sekolah aku jamah siket makanan yg aku dapat hadiah dary pertandingan melukis mural tu ! kawan aku ade jugak cakap yang aku paling bnyak melukis,aku paling bnyak buat kerja2 sume tu ! so,,memang berhak la aku dapat lebih yer ! kejam sangat tak,,takdir menentukan ! tadi,kawan india satu kumpulan ngan aku ade cakap yg dye nak coklat je,,peluang lah wehh ! thankyou3 sebab nak coklat je,,loveyou lah kawan ! memang makanan untuk aku ngan harith lah untuk melahapkan makanan tu besok ! navin engkau ambik coklat je yer,seperti yang dijanji2 kan oleh kamu tadi ! haha~
panjang lebarr dah ni kan ~ entry seronok la katekan ~okeylah,nak blogwalking jap sambil bace entry2 menarek ! okey,,,guaa cawwwww dulu yer !
wassalam !

nota kaki cekam: korang suke tak dengan perangai aku ?? kejam tak ? hihokkkk~~~ grrrr~buekkkk~ amekaw ,aku dah muntak dekat muka kaww !! 


No comments: