contest header saya comel di TUTUP !


HELLO !! baru je balik dari taiping ni !! best sangat rasenye !! duduk2 kat umah sedare,lepas tu main PS2 ,,kuar pg funfair !! pg funfair dapat anak patong kecik je !! haha,,abes duit aq beli TOKEN ! huhu,,btw,,best gile !! hehe,,okey ! seperti yg dijanjikan kan3 ! contest syapik yg syapik lanjutkan tu sudah pon di tutup !!! tamatlah sudah contest tersebut ! so,,syapik akan ambik mase untuk menilai eh !! injsyaallah ary ahad ni pemenang akan diumumkan !!! syapik berterima kasih kepade semua yang telah menjoinkan diri dalam contest syapik tersebut eh ! lepas ni,kalau ade syapik wat contest  lagi,syapik akan buat yg terbaik dary contest ni ! contest ni pon ramai yg join ! alhamdulillah sangat2 ! mule2 dulu takot jugak nak wat contest ! tapi,,,ade kerjasama yg korg beli,,alhamdulillah,,contest ni berjaye jugak akhirnya !  terima kasih lagi sekali dary syapik eh ! eh2,,minggu depan skolah eh ! aduhhh,,sangat lah malas !! kan3 !! kejap sangat rasenye !! uhmm,,tak pelah ! belajar2 !! demi mase depan ! okey lah !! kalau lambat ke hape ke kan ! syapik mintak maap sngat2 taw,kalau2 ade yg terguris ! okehh,,insyaallah hari ahad eh !! kalau lambat,sorry ! ta mahu marah2 kat bulan syawal ni ! ngeh2 ! huhu.. SELAMAT HARI RAYA !

2 comments:

yusuflaili said...

Salam
Mintak2lah header aku masuk dalam senarai..

syapik naser said...

@yusuflailiinsyaallah kalau ade rzeki ! huhu