yeyey,kad raye sudah siap !!

Photobucket

hey,,,gembiranya hatiku !! woot,woot !!
hahahahaha,,,,kad raye untuk pertandingan sempena bulan puase ni dah siap dah lah !! suke2 ! tak de la berat dah tanggungan lepas ni !! tak de la nak pikir pasal kad raye kan !!! but,,kad raye untuk pemenang contest syapik belom siap lagi la !! lambat lagi kan !! so,ade mase lagi !!
lepas ni nak buat khat plak !!! huhu,,besok last sekolah kan ! lepas tu time to rest ! mintak2 la keje skolah tak bnyak ! kalau tak,jgn harap la nak buat ! penad je cekgu bg kertas bagai tu !!
k lah ! tu je entry ary ni !!

No comments: