kaki kejang !

Photobucket

woaaa,,sape tak penah kene serang kaki kejang kat sini ?? memang gile laa..ya allah,,tu han saje yg tahu betape sakitnya kalau kaki diserang kekejangan !! merana wehh !!
citenye macam ni ! dalam pkol 5 macam tu la,,tengah enak dibuai mimpi,,tetibe kaki aq rase macam kene hempap dengan batu , gile saket ! saket sangat,sangat,sangat,sangat !
nak menangis rasenye ! dah la lame !! aq pon terus terjaga,still saket lagi !! aq urut2kan,,baru la lege siket !! siket2 je,,tpi still rase saket yg gilegilegile..kalau kejang dalam air lagi la bahaya kan korg ! boleh mati lemas kod !! so,,hati2 lah ! tapi aq still nak tahu,,aq sebab,punca, reasonnye kaki boleh diserang kekejangan ni !! korg bg la tahu eh !! lepas ni tak nak kene dah !! saket la !! sape tak penah kene tu untunglah ! lepas ,,kalau korg kne,memang tak boleh nak buat ape lah !! tahan jela kesakitannye tu eh !

No comments: