contest syoknya dapat duit raya rm 100

Photobucket

hey,,tengah blogwalking terjumpe satu contest lah !! huhu..so,,ape lagi,join lah kan !! hihi..


hah,,tu lah bannernye !! sape nak join klik sini
meh la meriahkan lagi !! mintak la menang !!! syaratnye senang je taw,,so,,jgn la lepaskan peluang anda !!!

sambung slogan :
blog cintairmata ni sangat la comel macam tuannye ! #jujur okey !!
tuannye pon cantek ! hihi,,mesti ramai peminat kan ?? huhu#kidding !!  harap2 la lepas ni blog cintairmata ni terus succes okey !!

okey,,tu je,,ta leh lebih 25 patah perkataan kan ! hihi..kalau boleh memang nak bg lebih siket td ucapan ! tapi,,dah syarat2nye macam tu,,kene la turut perintah !
k lah,rasenye tu je !!! harap2 la rezeki menyebelahi syapik kali ni ! amin...
sape nk join cepat eh ! hoho..

1 comment:

Siti Suhaila said...

tq dear... nice slogan :D