contest header saya comel dilanjutkan !

Photobucket

hui2,,macamane ary ni !! first raye !! mesti best kan ?? duit pon masyuk !! nak raye ni,semua org pakat tulis entry pasal raye kan !! aiyoo,,excited gile kome kan ! haha..okey,,dalam kesibukan ary ni kan,,korg mesti tak hingat dah kan yang contest syapik anjurkan dah ttup ! perasan tak ? hah,tu la korg ! sebok bebeno ! kan dah smpai tak ingat ! btw,korg sebok2 ni,,syapik amik keputusan nak lanjutkan lah ! syapik pon bz sebenarnya !! bz mmg tak  boleh dapat dielakkan ! syapik arap korg paham eh !! kalau dilanjutkan ni,maksudnya ade la peluang nak masok kan ! syapik pon rase mesti tak ramai yg online,sebab semua pakat balik kampong ! syapik tulis ni pon tak ramai agaknye yg bace !! memang patotla syapik tangguhkan tarikhnye !!! korg paham eh !! syapik akan tangguhkan smpai ary jumaat ni boleh !! dah buat2 penilayan semua  tu,ari ahad syapik umumkan pemenang eh ! nak siap2 adiah lagi ! bukannye senang taw !! huhu..syapik akan buat yg terbaik eh ! jangan risau lah ! syapik janji akan tunaikan segale yg dah syapik bagi tahu kat korg dulu eh !! sape yg ta masok lagi tu,mai la join lagi ! ade mase lagi ni !! klik http://billomanggo.blogspot.com/2011/06/new-contest-header-saya-comel.html,,mai masok ramai2 jom !! syapik akan siapkan semuanya dengan sebaik mungkin okeh !! duit pon masyuk je tahun ni ! huhu,.k lah ! babai !

6 comments:

yusuflaili said...

Salam;
bagus tu..aku setuju sangat,

Syuhada Nur Ekhwan said...

selamat ary raye :)

syapik naser said...

@yusuflaili okeh,,kalau setuju bagoslah ! hihi

syapik naser said...

@Syuhada Nur Ekhwanselmt hary raye jugak !

cute secret said...

that's mean pemenang akn diberitahu ary ahad ya ? btw selamat hari raya !

syapik naser said...

@cute secrethaah la..sorry eh !! korg pon mesti tengah sebok beraye lagi kan !!