tempahan header




assalamualaikum
hai2,,start from today,syapik nak membuka tempahan header untok korang2 semua pengguna 
blogger eh ! 
kepade sesiapa yang nak tempah,korang boleh la imbox kan ke facebook syapik taw,
atawpon letak je kat comment box



nama-ukuran header blog korg-apa yg nak ditulis di header tersebut-warna tulisan-nak transparent ke tak-
 syapik kalau boleh nak wat header yang paling cantik la ! sweet..syapik harap korang ta cerewet taw.ukuran header mestilah betul,kalau salah,syapik tak taw,,tiada ganti rugi..

simple-rm3.00   agak crouded-rm5.00 
ikot syapik la jugak taw,kalau syapik rase permintaan korang tu syapik rase syapik decorate header tu macam simple je,syapik akan amik murah la,,kalau syapik rase macam susah je nak buat,,syapik amik rm5.00 la taw....tiada harga tambahan...3.00 dan 5.00 je,,harga tetap taw !!!
syapik rase jangan la cerewet sangat taw,kalau boleh,syapik akan buat secepat yg mungkin !!!
kalau syapik tak bz syapik akan usaha buat,kalau agak bz,,,syapik akan usaha jugak buat !!

dari segi bayaran,korang boleh topap je kat nombor fon syapik
ni numbernye taw





10 comments:

Nur Izzazi said...

saya nak bolehh :) hehe . saya dah add kamu kat Facebook . name Izzazi Ahmar . jangan lupa approve . and then , kite chat ehh . saye bagitahu ape yg saye nak :))

SUFIANA1992 said...

salam syafiq blh x saya nk order edit gmbr saya nk sngt srh syafiq edit gmbr saya..syafiq pandai edit gmbr hehehe....nnti saya byr oke..:)

SUFIANA1992 said...

saya nk mntk syafiq tlg edit gmbr saya blh x..hihi..syafiq edit cntik sngt..dh siap eidt gmbr saya,saya byr oke..

syapik naser said...

@SUFIANA1992kak suffy,,boleh jer !!! nak bayar berape ?? uhmm,,edit macamane ?

lady ainur swift said...

syafiq . nak tempah satu lahh . ainur tak rety buat laa header sendiri . hehe . kalau boleh buadkan syafiq tinggal kan message kat shoutbox ainur tau . http://lazybunnyslippers.blogspot.com

syapik naser said...

@lady ainur swiftokey ! no problem lah !!!! add syapik okey kat fb !

Husna Musfirah =) said...

syapik ada tak buat tempahan banner ?

syapik naser said...

@Husna Musfirah =)syapik tak ambik tempahan banner lah ~ sebab tak pandai buat,,sorry yer..

tyaa said...

nak jugakk boleh ? hee --'

syapik naser said...

@tyaa can2 !