dikejar anjing !

hai2,,hee..weh,ape kabau ?? baik?? gud2..ni hah,mau cite neh,tadi,time nak balik dari pekan,aq jalan kaki je pg pkan,saje2 nak senaman cket an,lepas tu,time nak balik tu,,aq nampak sekor anjing ni,dye macam tengah menyalak menjerit2,.kebetolan pulak time tu aq balik dalam keadaan merangkak berlari,sebab nak cepat kan,da senje kot ! korg pon taw kan,anjing ni pantang kalau nampak orang berlari,mulelah dye nak kejar.aq kan tengah lari time tu,mybe anjing tu nampak aq berlari,anjing tu pon terus nak keja aq,but,lepas tu aq rilek kejap,tapi,,time aq rilek tu dye nak datang dekat,aq pon ape lagi,,berambat la terbang berlari,aq lari kan,smpai aq terjatoh2 kod.nyares tak der ape2 yg berlaku.naseb la anjing tu tak kejar smpai ke rumah aq,kalau tak,mampos lha aq..takod gile kod.menyesal aq berlari.aduh,pertama kali aq rase aq kene keja ngan anjing  mengong  gemok ni ! bengang + takod !! mmg tak bernafas lha time tu.hee,,takod2,aq takod anjing tu gigit kaki aq..huh ! tak nak lar dah kalau ade anjing!

*ok,korang jgn nak berlari taw kalau korang nampak anjing yang sedang memerhati alam sekitar dekat ngan korang,,kalau tak,abes la korg kene keja...kalau sebelum ni korang tak pernah berlari,mmg jadi sejarah korg la.aq pon speed abes la tadi rasenye,smpai tercabot sandel aq.naseb la tak der org time tu,hee,,malu2..
writing by
Photobucket

No comments: